"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 29 november 2011

Snygg igen...

...om mina naglar efter ett besök hos min duktiga och söta brorsdotter L som är nagelteknolog. Hon förvandlar mina trötta naglar och händer till snygga friska!

Hade standby i morse, men blev återigen inte utkallad, vilket innebär att vi hamnade på totalt 2,5 arbetsdagar i november. Skönt, men jag hade gärna jobbat lite mer... Har ju fått lite dåliga vanor... Uppe sent på kvällen, sover länge, osv... Men utvilad är jag! ;D
Nu har jag 2 fridagar, sen drar jag till Thailand på fredag! Guu, vad skönt det ska bli!! Värme på min frusna kropp... Lovely!

Och förresten... Det där jag skrev om att gå ner 4 kg på två veckor... Det har nästan lyckats! 3 kg har jag tappat med 3 dagar kvar...
Hur jag gjorde?
Jag stängde truten och lyfte på röven!
Pardon my french...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Karro sa...

Åh fy fasen!! Fan va duktig du är!
Åh mina naglar skulle med behöva en uppfräschning...
Kram K

Västgötskan sa...

Ha ha! Helt rätt beskrivning. Och nytta gör det uppenbarligen. Grattis!

Tjillevipp morsan sa...

2,5 dagar!!! eh..oj. Thailand? Jag vill ha ditt jobb.
Hehe, jag gillar din vikttaktik- svårare än så är det inte sen får det vara hur franskt som helst.
:)
KRAM!