"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 23 november 2011

Provar en ny grej...

Eftersom jag är mycket ledig just nu, det var väl the understatement of the year... har jag fått dille på att hyra film. På Hemmakväll får man 3 filmer i en vecka för 120 pix.
Men nu ska jag prova Lovefilm.se. Just nu har de erbjudande på sin hemsida... 2 veckor gratis. Sen har jag tecknat mig för 99 kr/mån, då får jag 1 film åt gången. Det räcker ju fint. Så snart jag lagt filmen på brevlådan, skickar de nästa på min "önskelista". I kväll blir det Bridesmaids. Alla verkar ha sett den, och den verkar kul. Återkommer med recension...


För övrigt har det varit en ganska tradig dag... Städ och tvätt... Och det har verkligen varit mörkt idag. Vem släckte lampan, liksom...
Har en liiiiten smula ångest över att jag köpte så dyra solbrillor igår... Men, va fan, man ska ju ha ordentliga grejer som tar UV-ljuset, och jag använder solbrillor året runt. Men det svider ändå lite, lite...

På fredag blir det förresten förfest på Potatisåkern!
Det lär jag väl få anledning att återkomma till...

Tataa! Från en uttråkad invånare på Potatisåkern..
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag har inte sett filmen, så jag ser fram emot att höra hur den var.
Snygga solglasögon är ett måste och då får det kosta, det kostar att ligga på topp ;)

äppelblomman sa...

Åh nej inte ska du ha ångest över dina snygga brillor, de var väl investerade pengar så snygga som dom var!!
Åh jag vill oxå se den filmen... Får nog försöka hyra den en kväll!
Kram K