"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 28 november 2011

När denna dagen är över...

...så har jag stökat undan två skitjobbiga saker som hängt över mig lääänge!
Känns bra!
Varför drar man sig för vissa saker? Jag gillar t ex inte det här med papper... Skriva under och skicka iväg, autogiromedgivanden, skattemyndigheten, bla bla blaaa... Usch, vissa gånger inte alla, dock.. låter jag sånt ligga tills sista, sista sekund.
Men idag är det dags! Undan, undan! Rent bord!

Har bokat hotell till julmysweekend nästnästa helg... Det kommer bli såå bra. Älskar Stockholm i julskrud!!

Här i Skåneland skiner solen från en klarblå himmel. Stormen har dragit vidare. Hejdå, säger jag och samlar ihop mina pinaler ute på terrassen!
Och idag inviger jag mina nya solbrillor... Tjoho!

Här får ni förresten ett riktigt gammalt örhänge!
Ramlade över den igår i en lista från Digster såklart. Den är sjukt bra! Lika bra som när pappa sjöng den i badrummet med duschen som mikrofon när jag var liten!




Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Anki sa...

Men ååh varför känner man så med just dessa papper?? (Det är ju så galet skönt när man fått iväg dem, så varför GÖR man det inte direkt då - alltid?!)

Stockholm?? ;-)

KRAM

Tina Ballerina sa...

En till här som anmäler sig för att vara en sådan som gör allt i sista sekund. Verkligen på klockan sista sekunden. Fast just nu är jag duktig och fyller i och returnerar en förfrågan som kom på posten, redan innan jag fått av mig jackan ens. Varför? Erbjudande om högre kredit på ett av korten, hahahhahahhaha!!! (Konstigt då, så som jag handlar, dom fattar ju att jag är big business...!)

Fru Venus sa...

Avskyr papper, speciellt sådana som kommer i fönsterkuvert :-( Hoppas din soliga dag blir fin :-) Kram

Malla sa...

skööönt att göra bort sånt där jobbigt!
KRAM