"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 14 juni 2011

Tycker det är så piiiinsamt!

Jag avskyr "buskis"...
Just nu kör TV4 en trailer för "En mor till salu" som tydligen ska visas på fredag...
Och jag kniper med tårna av genans varenda jäkla gång den kommer på skärmen!

Amen, ärligt, vem tycker det är roligt med "Jag känner mig het, sa kärringen som tog fel på en tampong och en chili"... Eller "Man får nöja sig med det lilla, sa kärringen som satte sig på nappen"...


Jag vill bara kräkas, liksom...

Tataa
XXX

3 kommentarer:

Karro sa...

Ha ha avskyr oxå den där skiten... Vem kollar egentligen???;-)
Tuuusen och åter tuuusen tack för din rara kommentar på min blogg, de glädjer mej sååå mycket för dina fina kommentarer!

Kram K

Lippe sa...

Hahaha, jag veeeeet!! Förr gillade jag sådant, när jag var liten. Nu orkar jag liksom inte.
Gamla svenska filmer kan jag också bli generad av och skäms å deras vägnar fast de säkert är döda allihopa!
Kram

Anonym sa...

Jag såg den med mitt jobb på slagthuset. Den var så tråkig att jag nästan fick sätta tandperare i ögonen för att hålla mig vaken.  Maj-Lis