"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 14 juni 2011

God morgon...

Vaknade 03:45...
Why???

En kvart innan min Standby började... Men än har de inte ringt, så det blir nog inget flygande idag. Det var ju bra, för då kan jag ju käka frukost med Bästa T i Västra Hamnen, eller "VH" som jag just lärt att det kallas...
Och sen har jag en lunchdate med L, så dagen är fulltecknad.

Ikväll ska jag till häktet, men det är en annan historia....! (Nu blev ni allt nyfikna, va?!)

Nu är det ju den stora frågan, om jag ska gå upp och göra en kopp kaffe, eller försöka sova vidare... Det är stora spörsmål som ska avhandlas såhär på morgonkvisten...
Jag tror det blir det förstnämnda...

"Är man vaken nog att göra ett inlägg i bloggen, så går man upp!"
-Ett gammalt djungelordspråk...

Upp och hoppa!


Tataa!
XXX

Inga kommentarer: