"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 3 maj 2011

Nu jävlar...!

Nu har det rasslat till i verksta´n här!!


Inbjudningskort - CHECK!
Bokning av catering - CHECK!
Beslut om dukning/dekorationer - CHECK!
Dryckesinköpslista - CHECK!

Vad kul det ska bli att hålla konfirmationsfest! Nu börjar allt utkristallisera sig... Det enda som hänger lite i luften är hur många vi blir... Om jag inte är helt ute och seglar, blir vi minst 33 pers... det kan tillkomma så många som 14 till... Men; ju fler desto roligare!

Sen har jag varit förnuftig och köpt detta;


Ett hemarkiv!
Så jag slipper få tuppjuck, som jag ju fick häromkvällen när jag inte hittade ett papper... Nu ska det sorteras!
Se, vad det går, bara man väl få ändan ur vagnen..
Och på parkeringen står bilen med nya bromsar.

Hm... Tror minsann huvudvärken börjar släppa...
;)))

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Blåklinten sa...

Nämen så "check" lilla damen är då!
(Lite Göteborgskt jag vet:)

Tina Ballerina sa...

Va, är "check" göteborgskt?! Då förstår jag varför jag säger det, efter att just ha avverkat 9 år där....
Du, det där hemarkivet skulle jag också behöva, men jag vete tusan om det skulle hjälpa ändå, haha!

Anonym sa...

Oj,oj vad flitens lampa lyst. Visst e det skönt när man får ordning och reda på sina papper som ligger överallt och skräpar.Kram syster lisa i dubbel bemärkelse