"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 2 maj 2011

Go´kväll hos väninnan...

Det var verkligen en go´kväll inne hos L. Maten blev god och lyckad. Till och med lilla O som är mycket selektiv i vad hon stoppar i sig, åt med god aptit!

Och titta vad jag fick!


Ett par urfina örhängen från SNÖ. Gulligt!

Ska hämta bilen i morgon fm. Skönt att bromsarna e fixade! Har liksom dragit ut på det också ett tag nu...
Vad fan har hänt??! Jag har blivit totalt handlingsförlamad! Drar ut på allt! Jag som jämt brukar ligga i framkant... Jag hajjar ingenting... trivs verkligen inte när jag har saker hängande över mig, och brukar därför se till att allt blir gjort medebums. Men nu... Nix! Får ta mig en rejäl funderare på varför det blivit så... Senare... Hahaha!

Ses!
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Blåklinten sa...

Här skjuter jag ofta upp saker framför mig och sen blir jag helt plötsligt super stressad när jag inser att det börjar hopa sig, va hände, joo jag kopplade av ett tag:)

äppelblomman sa...

Superfina!!
Och ja jag är oxå sån... Allt tar liksom sån tid innan jag får fingrarna ur och gör saker och ting nu för tiden;-)
Kram K