"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 27 maj 2011

Lite surt och lite sött...

Så var man ledig några da´r nu då! Skönt...
Har lite att stå i.
Gästlistan e klar. Det får man väl anse när O.S.A tiden är passerad?
Jag är lite pissed i det avseendet faktiskt... Skickar man ut handgjorda fina inbjudningar till en fest, så bör man fan svara. Anser jag!
Men men... Av skadan blir man vis, är det inte så det heter..?
Och släkten är värst, heter det visst också....
I övrigt är jag glad att jag har världens bästa vänner. Verkligen världens bästa vänner!!
Gläder mig att få skämma bort dem och tjoa till det tillsammans med dem.

Lite sur idag, kan jag märka...


Min lilla guddotter har åkt på nån sjuka, så vi kan inte ses ikväll. :(
Jag sparar stora godispåsen!! Hon måste krya på sig fort...


Nå.. Nu ska jag packa upp, dra över med snabeldraken och googla på Kjell Magne Bondevik...
Men det är en helt annan historia... En rolig sådan!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Jag är allergisk mot folk som inte kan svara bu eller bä på vilken inbjudan som helst. Ohyfsat!!