"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 27 maj 2011

Ledsen...

...att det varit lite tunnsått här de senaste fem dagarna...

Jag har:

-Varit på Mytilini, Preveza, Rhodos och i Turkiet... Och i Aalborg... Ett ställe per dag.
-Flygit Måns Zelmerlöws syrra på semester.
-Sovit alldeles för lite.
-Köpt nya ballerinaskor!
-Och nya vita brallor med guldig dragkedja över bakdelen...
-Ätit både god middag och god lunch i det Danske...

Och nu är jag hemma... I paradiset! VAD jag älskar mitt hem... Nu är det bara lillfisen som saknas...
Nu ska jag sova. Och jag kommer garanterat att snarka!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeen guuud kvinna! Du är ju så häftig! Jaså så du har flygit Måns syrra där ser man;-)
Hoppas på att få se en bild på dina nya ballerina skor och brallor!
Sov gott finaste du!
Kram K
(äppelblomman) Som fortfarande inte kan kommenterar normalt, grrrr...