"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 14 februari 2011

Dagen idag stavas "FB"....

... Som i Freedom Beach...



Ljuvlig strand där inga vattenskotrar får köra, inga solstolar får stå nere i sanden utan bara uppe ibland palmerna, och lugn och frid råder.
(Förutom bredvid mig där en norrlänning med barytonstämma låg och förklarade för sin kompis hur hans företag gör profit på självöppnande hissdörrar...)

Vi åkte 20 min med en longtailboat, och hamnade i Paradiset...




Och dagen avslutades med en jätteportion spareribs på Hard Rock Café...

Om jag kommer sova gott efter denna ljuvliga dag?
Tja... Har påven en rolig hatt?

XXX
P.S: Är så himla glad för min nya kamera som tagit dessa ljuvliga bilder!
(Som är mina, men du kan få låna dem, bara fråga!)

1 kommentar:

Osloskånskan sa...

Är du ensam eller har du sällskap? Måste vara underbart uannsett...