"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 5 oktober 2013

Vilken fantastisk dag!

Sitter och smälter gårdagen. Shit vad jag hade roligt!!

Först var det "AW" med 90 minuter spinning, otroligt tungt, tufft och roligt. Efteråt hämtade jag och Lussan pasta på vägen hem, och så invaderas mitt hus av glada människor. Det blev en samling människor som bara klickade totalt, och jag minns inte när jag senast skrattade så mycket. Och vi dansade så svetten lackade, ja jäklar vilket drag det blev!

Sen var det dags för utgång, och vi cyklade upp till stan. Men där gick luften ur min ballong, och jag cyklade hem igen efter typ bara en halvtimme. Men det gjorde ingenting, för attans vad nöjd jag är med den kvällen, alltså...

Idag står det enbart slappande på schemat, och Lussan e på väg hit för eftersnack.
Japp. Vi är som två teenagers, och det är jäkligt kul. Bara trist att hon snart flyttar till Gran Canaria....

Nu ska jag ha en kopp kaffe till, och kolla reprisen av Idol, i väntan på tjejsnack.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: