"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 1 september 2013

Packar...

Ska ge mig ut på en tredagarsturné.
Köpenhamn-Cypern-Aalborg-Palma-Trondheim-Köpenhamn. Jodå, man hinner mycket när man tar sig fram i ett flygplan!
Klockan ringer 03:45 i morgonbitti, sen är det bara att tuta och köra.

Har varit hos syrran ute på landet idag. Där fick jag god fika och mys med guddottern och hennes 5 månader gamla lillasyster. Jösses, vilka mysiga tjejer! Ja, resten av familjen också, såklart.

När jag kom hem ble det lite mat - oxfärs med tomater och vitlök och en jättelik grönsallad. Sunt och supergott! Funkar bra med maten nu, tycker att jag kommit in i rätta tänket igen. Tappat 0,5 kg på bara några dagar. 1,6 kg kvar av semesterkilona.
Längtar bara efter min träning... Kunde ha tränat idag, men eftersom jag ska jobba alla dagar denna veckan, så skjuter jag upp min träningsomstart till nästa vecka. Då har mitt schema lugnat ner sig lite, och det finns återigen tid till min träning. Men det skadar ju inte att ta tag i maten redan nu...

Well.. dags att fixa naglarna, sen är det väl sovdags.
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Vero sa...

Ja det var inte dåligt vad man kan hinna på tre dagar. Skulle också vilja ha sådana tre dagar...