"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 15 augusti 2013

I Danmark just nu.

Ligger på hotellet i Vejle efter en dag i luften. Varit i Turkiet. Sjukt varmt...
Hörde att det är 40 grader på Cypern nu, gissa om jag är glad att jag inte är kvar!

Det har varit en kul men lite tuff dag.
Gammalt har kommit upp till ytan och gjort mig lite sorgsen till sinnet.

Men nu till kvällen gick vi ut och käkade god middag med danska tapas och ett gott glas rött.
Nu ska jag sova tills jag vaknar.

Sov dom en kratta i natt.
Gick och la mig strax efter 8 för att läsa och somna tidigt, men jag hann inte lägga huvudet på kudden när det dök upp ett sms om powerwalk från bästa S, och självklart var jag på. 1 timme och 45 minuter senare låg jag i sängen igen... Lovely!

Nå. Sova. Nu.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Jeanette sa...

Förra året hade vi uppemot 45 grader när vi var i Cypern, i år fick vi "bara" 29-32. Det var lite behagligare i år ;-)