"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 21 augusti 2013

Hej och hå!

Denna dagen har verkligen varit innehållsrik!
Slapp flyga - blev inte kallad på min standby i morse. Hurra! Så jag och bästa L drog till tippen med ett lass som jag rensat ut här hemma, och sen vidare till IKEA. Men väl där började jag må helmysko. Svettades som en gris och mådde illa. Släpade mig hem, men med L´s hjälp fick jag skruvat samman en byrå till sovrummet.

Ja. Jag håller på att göra om mitt sovrum. Igen...
Vitt. Rubbet ska vara vitt.
Förutom en gigantisk tavla som föreställer en jättevåg i härlig turkost. Lägger upp lite bilder när allt är klart.

Fick hem ett par vita Please-jeans jag beställt. Jag är sådär mitt imellan deras storlekar, och nu när jag dessutom fettat till mig med ett par, tre kilo, så satt de inte så vansinnigt snyggt. Men jag kommer behålla dem. De kommer sitta lite bagy när jag gått tillbaka till min vikt, men det gör ingenting med den modellen på brallor, tycker jag.

Nu ska jag hoppa i bingen. Klockan ringer 04:10. Jag ska till Turkiet. Men kärran är tom dit. Härligt! Då kan jag sova... Sista gästerna ska hem för säsongen, därav den tomma utresan. Så det är dags att slänga denna slitna kroppen i säng nu...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: