"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 4 april 2013

Sköööönt!

Sådär, ja!
Då har man avklarat den mest hektiska perioden jag haft på läääänge! Känns asbra. Jobbat som ett skållat troll, milt sagt. Nu väntar några fridagar och en himlans massa standbyer. Och några pass på extrajobbet. Men ett tempo som mer liknar normal vardag än den senaste dryga månaden har bjudit på...
I morgon väntar lunchträning med Jonna, men med tanke på vilka tidiga vanor jag har fått, så lär det ju inte innebära några problem. I morse vaknade jag en halvtimme innan klockan ringde. Och den stod på 05:20....

Nu sitter jag faktiskt och njuter av ett glas gott rödvin.
Det är jag min själ värd.
Och, ja. Jag håller vikten!

Tataaaaaaa!!!
XXX

Inga kommentarer: