"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 11 april 2013

Meget mad i maven...

Det var verkligen en lugn dag på extrajobbet. Bra, eftersom jag ska lära mig tusen och en ting...
Och jag hade en sån himla tur, för kocken skulle provsteka en ny biffrätt, och jag fick smaka fantastiskt kött med massor av goda tillbehör, och rött, vitt och rosévin. Känns ju lite gränsöverskridande att stå och dricka vin på jobbet, men så är det i Danmark. Är det provsmakning, så får alla smaka!
Kocken är nog lite av en feeder, för han kom med en cappuchino-creme brulée till mig... Gissa om jag smällde den i mig?! Och som inte det var nog - frikadeller med bacon i, nystekta... Åh!
Japp, jag känner mig som ett välfyllt buksvin nu... Fy fasen vad gott det var!
Hoppas bara det snart blir lite sol så det kommer fler gäster till restaurangen så jag inte har tid att äta, annars lär jag ju bli smällfet... Hahaha!

Lite good news idag; Svaret på mammografin har kommit. Ingenting konstigt i provsvaret. Skönt! Och det låg en inbjudan till en konfirmation i augusti i Danmark, kul!

Nu måste jag nog ta en varm dusch, för satan vad jag fryser. Helt in i märgen... Jag tror inte det blir varken vår eller sommar, för här är det höst! Brrr....

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: