"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 26 mars 2013

Tvi vale!

Provade en ny grej idag.
Fitnessnudlar. Bara 10 kcal/portion. Det var något av det äckligaste jag ätit. Konsistensen var vidrig...
Åt inte upp min middag... Vilket i och för sig inte gjorde så mycket eftersom jag ätit en smarrig kanelbulle idag. Gott!


Gjorde matlåda till jobbet i morgon, men bytte ut nudlarna mot broccoli... Mår illa bara jag ser bilden! Blä...

Åstadkom en promenad på 8,5 km idag! Dock med fikapaus. Bästa T och jag satt och njöt ute i solen i västra hamnen, och det var riktigt skönt i lä.
Fler sådana dagar, tack.

Nu måste jag äta nåt mer för att få bort känslan av binikemask jag har sedan den förfärliga middagen... *ryser*

Tataa!
XXX

5 kommentarer:

Susanne sa...

Vore kanoners ifall allt nyttigt skulle vara smarrigt.

Lippe sa...

Bläk! Jag avskyr nudlar i alla former och de med binikemask-smak är värst!

Anne med e sa...

Fick med sånt där med min beställning gratis, men ska ge bort det. Binnikemask var ordet...

Anonym sa...

Uj.
Tror inte ens talibanen skulle ätit det. / Venus

Home2tiny sa...

Urk det där lät inte så gott...Härligt med en promenad i strålande sol, äntligen. Kramisar Tina