"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 31 mars 2013

Sammanfattning av Mars...

God morgon!
Ur led är tiden!

Vaknade 07:20 och tänkte skruva fram klockan... Det var bara det, att den redan var framflyttad automatiskt. Happ. Jag har alltså slutat sova länge på morgnarna.

Dagen bör absolut stå på städ och tvätt. Absolut.
Det ser förfärligt ut... Jag saknar alltså en hemhjälp när det är såhär mycket jobb på schemat...

Ska vi sammanfatta Mars månad? Ok.

Jobbdagar: 16,5! Hamnar på över 100 timmar i luften... Inte konstigt att jag liknar en 100-åring just nu...

Träningspass: Kommer ha avklarat 20 st när jag tränat i eftermiddag! Wohoo!

Månadens roligaste: Att ha Melker med mig på stopp till Thailand i 5 dagar. Underbart!

Månadens näst roligaste: Att jag fixat ett extrajobb!

Det har inte varit så mycket party och hoolaballo, har ju jobbat så svetten lackat, men det gör inte ett dugg. April månad kommer bjuda på både fest och trevligheter, så det jämnar ut sig.
Nu tar vi fatt i April, tycker jag.

Tataa!
XXX


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ändå som en bra månad. Åh mys att ha med sig sonen till Thailand!

Kram Cissi (Fru H)