"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 21 mars 2013

Reklaaaaam!

Fortfarande rasande nöjd med den avklarade arbetsdagen igår. Vissa dagar är alltå mer utfodrande än andra...
Vaknade tidigt, och det är ju inte dumt alls att bara ta det lugnt på morgonen med kaffe, tända ljus och Nyhetsmorgon.
Idag står den på Träning x 2.
Först styrketräning med A, och sen ett rejält pass med Jonna. Det kommer göra gott i fläsket!

Nu har jag ju gått på Friskis ett tag, och nu ska jag göra lite reklam.

Bor du i Malmö/Limhamn, så kom till Ön på Jonnas pass ikväll klockan 18:30. Ett pass med ett väl genomtänkt program och musiken får dig att glömma att du faktiskt sliter. Jag har provat en hel del olika pass, men inget kan mäta sig med Jonnas. Punkt.
Och hinner ni inte ikväll, så har hon pass även på söndagar på Heleneholm kl 16.
Be there, or be square!

För övrigt har jag nu blivit kallad till mammografi.
Det borde ju vara tämligen snabbt avklarat... Hehehe...
Och det väcker två slags känslor i mig; Vad jag är lyckligt lottad som bor i ett land där undersökingen är obligatorisk för alla kvinnor som fyllt 40! Samt; Nu är jag vuxen!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: