"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 24 mars 2013

Pepp!

Åh, vad jag är pepp efter Jonnas fantastiska pass!
Precis vad jag behövde!

Kom hem med jättehungern Orvar, och gjorde min älskade kycklingrätt. (Kyckling, vitlök, chili, cocktailtomater på burk, basilika och riven ost.) Massor av broccoli och en halv avocado var kronan på verket, och nu står magen i fyra hörn. Och jag har 328 kcal kvar att äta idag. Najs!


Nu ska jag göra matlåda till i morgon - jobb väntar.
Jag veeeet. Min blogg är inte så rolig just nu, men när jag jobbar så pass mycket som jag gör just nu, så sätter jag stort pris på mina rutiner. Så det är samma, samma hela tiden. F´låt...

Men jag kan ju servera en liten cliffhanger: Jag ska något spännande på torsdag............!

Tataa!
XXX

4 kommentarer:

Lippe sa...

Ser jättegott ut! Mitt nästa inlägg är tillägnat dig. Där har du för cliffhanger ;)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Oh, nu blev jag ju ENORMT nyfiken!!!!! :D

Susjos sa...

Mums så gott det ser ut!
Vad händer på torsdag?!!

Susanne sa...

Mums. Väntar med spänning på vad som händer på torsdag.