"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 14 mars 2013

Nu jäklar...

Nu när säsongens sista långstopp är avklarat, finns det inga ursäkter längre.
Matchvikten ska nås och muskler ska fram.
Jag och Jonna kör så det ryker. Vågar knappt möta henne idag, för medan jag legat på playan i Thailand och lökat mig, har hon tränat och ätit sunt, sunt, sunt. Duktiga bästa Jonna!

Men nu är jag på igen!
Somnade rejält jetlaggad i soffan, för några timmar sedan, och det var dags för en sen lunch när jag vaknade. Blev nästan som en frulle... Gröt på laktosfri mjölk. Jodå, jag har lärt mig den hårda vägen! med lågkaloriäppelmos, och knäckemacka med ägg. Gott och supermättande, 288 kcal. Me like!


Nu ska jag snart gå och träna, äntligen Och till kvällsmat blir det kycklingfilé med tomat, vitlök, basilika och riven ost. Längtar redan...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: