"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 19 mars 2013

Najs dag...

Nyäten och klar till en skön dag hemma.
Grötfrukost är fan underskattat... Havregrynsgröt med lågkaloriäppelmos, ett kokt ägg och en rejäl balja grönt the. Så står jag mig i måånga timmar. Och endast 308 kcal. You´ve got to love it...

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma och fixa och dona lite. Den där snöstormen - jag kan meddela att det inte snöar ett endaste dugg just nu. Tramsigt med så mycket hysteri...
Ikväll ska jag och Jonna prova ett nytt träningspass, det gläder jag mig till!

Well, inte så mycket att orda om här, inte.
Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

Härlig tisdag du har framför dig!

haha, jag kan inte annat än hålla med dig om att det tramsas och utfärdas varningar lite väl lätt i det här landet nuförtiden... SNÖSTORM så fort det dimper ner ett par cm... det kallas ju inte regnstorm varje gång det duggregnar!

Ha en go dag!
kram