"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 15 mars 2013

Jag trodde fan aldrig den dagen skulle komma...!

Drog iväg med Jonna en kortis till gymmet och fick fyrat av 4 km på löpbandet, och sen hem igen.
Middagen blev färsbiff, ugnsrostad sötpotatis och en tomat- och löksalsa. Till detta, ett noga uppmätt glas vin. Men döm om min förvåning - vinet smakade mig inte! Snopet... Har nog aldrig hänt förut.
Så nu sparar jag de kallisarna och tar en efterrätt i stället. Dagen då det inte smakar mig har inte kommit, och kommer heller aldrig inträffa!


Trevlig kväller!
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hemma på min gata smakar vinet riktigt gott =)

Home2tiny sa...

Vaaa hur är det möjligt??? Här smakade vinet för gott. Ha det bäst. Kramisar Tina