"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 15 mars 2013

God morgon!

Totalt utvilad!
Älskar den känslan...
Dags för vägning efter veckan på resande fot, och min själ om jag inte hade gått ner 0,3 kg! Wohoo!!
Det trodde jag inte... Klämde ju bara in två träningspass, och var ju på afterwork fyra kvällar, men tydligen bränner man en del kallisar på att fara från strand till strand i Thailand!

Nu är jag sådär supertaggad att fortsätta, så det är bara att kämpa på. Och jag tycker ju det är vansinnigt roligt också, att träna och uppfinna nya sunda recept osv. Och till på köpet mår man ju bra!

Men hörni... Vädret?!
Tittar man ut, ser det ju ut som i en dåligt avfrostad frys. Borde det inte vara vår på G nu..??

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: