"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 3 mars 2013

En veckas resultat;

Sådär - sovit och käkat brunch. Jag är såå klar till dagens träning!
Det kan bero på att jag fuskade BIG igårkväll. Skötte maten perfekt ombord hela dagen, sen kom den lilla vinjäveln fram på ena axeln när de andra satt och gottade sig, och jag drack tre ganska små... glas underbart rött vin. Det står still på vikten, så antagligen drack jag upp ett par hektos viktnedgång... Happ. Skyll mig själv!

Resultatet av en veckas användning av Shape up"-appen slutar i alla fall på -1,1 kilo. Skitnöjd, ju!
Har 4,4 kg kvar. Det ska fan gååååååå!!!

Det var ju galet vad någon har skuvat i en stark lampa utomhus idag... Solen vräker ner, skulle man väl kunna säga. Men jag pallar inte gå ut. För nej, ni lurar inte mig. Det är fortfarande apkallt!

Jag är så himla glad i locket idag!
Det ligger en fantastisk vecka framför mig och jag kan knappt bärga mig! Wohoo!!

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Susanne sa...

Du är sååå bäst, ibland måste vinjäveln få komma fram ;)