"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 16 mars 2013

En ganska tradig lördag, om jag ska vara ärlig...

Damn, min kompisfika blev det intet av, så vad mer att göra än att tvätta överdraget till soffan??
Nu har jag plockat fram det vita igen - omväxling förnöjer. Men upptäckte till min förvåning att överdragen till fåtöljerna är väck, så i morgon bryter jag shoppingförbudet big tajm och köper mig två nya. Så får det bli.
Kommer bli finfint när det bruna överdraget är utbytt. Nu vill jag bara ha det vitt och rent. Tur man har en billig soffa med billiga överdrag!

Och eftersom det inte blev någon fikatur, så drog jag även ut på en powerwalk. Inte en lång en, men 6 km blev det i alla fall. Med en podcast i öronen. Hanna & Amanda är såå underhållande!

Middagen blev ett hopkok av vad som fanns i kylen: En köttfärsgratäng! Lyckat.


En megaportion på 515 kcal. Allt inom ramarna i Shapeup-appen.
Nu blir det kanel-the och mörk choklad.

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: