"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 24 mars 2013

Det låter i alla fall märkligt i mina öron...

Jag älskar frukost.
Idag blev det stekt äggvita, tomat, yoghurt med ett rivet äpple, quinoapuffar samt ett par koppar kaffe. Äggvitan passar mig som handen i handsken, både sund och god, och jag gillar inte äggula.


Sitter och kollar på Nyhetsmorgon. Per Holknekt kommer dit och ska berätta om att han ska dra sig undan offentlighetens ljus och hitta sig själv.
Rimmar det inte jäkligt illa med att sitta i tv och prata om det...? Pajas...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Frukosten är dagens bästa måltid och Holknekt är en otrogen pajas!

JaanaM. sa...

Vilken härlig frukost!

Lippe sa...

Hahaha!! Jag visste inte ens vem han var förrän han gick ut i TV med att han ville vara mindre i uppmärksamheten! Nu vet jag vem han är ju!