"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 29 mars 2013

Åh, vad jag KAN!!

Vilken superdag!
Det blev inget jobb - det blev kompishäng och shopping!

Först lunch på Mando med bästa T. Festade loss på friterad spätta med kokt potatis och remoulad. Som lök på laxen klämde jag i mig en chokladmuffin och en kopp grönt the när vi gick vidare till fikastället.

Sen bar det iväg hem till L, där vi fick babblat lite, och vi bestämde oss för att dra till Emporia.
Där fick jag köpt 2 par byxor, ett par uniformsskor att ha när jag jobbar i kabinen, lite nagellacksborttagning, nagellack, läppglans, doftljus och mitt favvis-the.


Det var månaders uppdämt shoppingbehov som kom loss där... Aj löööv it.
Tur jag inte fått min lön än. Shoppingen kunde fortsatt länge än...

Nu sitter jag här och ser på Lejonkungen (!) och borde ta tag i röran. Men jag är helt slut...
Jag ska åtminstone göra matlåda till i morgon. Det ska jag. Snart. 
Ska bara höra "Hakkuna Matata"....

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hemma på min gata blev det oxå lejonkungen. Rasmus var 3 år när lejonkungen kom och han älskade Lejonkungen. Han sov i lejonkungspåslakan, bar Lejonkungströjor. Mycket pengar la vi på lejonkungen.

Anna sa...

Shopping är alltid kul!
De blev Lejonkungen här me,ha ha

Susjos sa...

Vilken härlig färg på byxorna!
Glad Påsk!