"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 22 februari 2013

What a day...!

Haft en fabulös kväll med gott vin, god buffé och fantastiskt sällskap. En perfekt fredagkväll!

Det är så bra med Jonna, hon är lika nördig som jag, så nu ska vi dra igång ett projekt... I april kör vi, och jag lär återkomma angående detta.

Idag har jag brutit i princip alla regler jag har förutom de som finns i svenska lagboken förståss matregler, shoppingregler - rubbet.
Ätit som en häst, druckit tre glas vin, shoppat ett par skitsnygga skor till det facila priset av 249 kr, ja listan kan göras lång... Men så får det vara idag. Jag är rätt nöjd ändå, faktiskt...

Nu ska jag ta en ipren mot min stackars hals och krypa till kojs. Nu är denna svensken slut som artist. I morgon förmiddag vänta trääääning! Synderna ska ha sin förlåtelse!!!!

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: