"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 23 februari 2013

Shape up...

Jaha.
Är så uttråkad att jag nästan svimmar...

Har däremot varit sjukt duktig med maten idag. Det är ett nödvändigt ont nu. Vill inte ha tillbaka de 5 kilo jag tappat... Snusar lite på "Shape Up"-appen... Funkar lite som Viktklubb, att du registrerar allt du äter och räknar kalorier. Ett bra, men lite omständigt sätt att ha koll. Så idag landar jag på 1429 kalorier. Och jag har inte ätit upp de kallisarna jag förbrände på träningen... Vilket nog kan säga var försvinnande få, eftersom jag legat halvrisig på soffan resten av dagen...

Middagen; Kycklingfilé med tomatröra, koka rödbetor och guacamole samt ärtgucka. Kändes lite tradigt, om jag ska vara helt ärlig... Trött på kyckling...


Tror jag skiter i Mello och läser min bok istället. "En man som heter Ove". Skitrolig och underfundig, men samtidigt lite sorglig... Är det någon som förresten hajjar varför texten plötsligt blev så liten..?

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Tycker maten ser toppen ut!
Älskade den boken, så både och men vansinnigt bra :-)