"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 22 februari 2013

Så var det fredag igen!

Frukost, kaffe i långa banor, Nyhetsmorgon på tv:n... Verkligen ett skönt sätt att starta dagen!
Och himlen är nästan blå... Visst ljusnar det väldigt tidigt också? Våren, gott folk... Den är på väg.

Idag blir det afterwork på stan. Sitter fint en ledig dag! Vi blir ett gäng. En del har jag inte sett på länge, ska bli kul!
Jag är lite rivig i halsen, men jag låtsas som ingenting. Ska självmedicinera med the och ingefära...

Dags för lite disco, va?



Tataa!
XXX

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Ha ha ha, jag ÄLSKADE dr Hook när det begav sig :-) nostalgimyser ännu när jag hör dem. Och du Fazers blå ÄGER!! :-)) Hoppas du får en kul kväll, kram!