"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 14 februari 2013

Perspektiv...

Hur kan man i februari tänka så annorlunda än i agusti?
Jag kan ju bara säga, att jag aldrig hade åkt till Kalmar idag, till exempel... Men i augusti var det en toppenidé.

Och hur kunde man i fredags tycka något som absolut skulle uttalas, medan jag idag anser att jag både for med osanning, och absolut borde ha hållt min trut.

Jag tror visst att jag och tidsperspektiv, detta oerhört viktiga fenomen, är i förödande osynk...
Ska jag ta det som ett tecken på ungdom när jag är sådär naiv och korkad..?
Vi kan väl säga det.

Fattar du ingenting av mitt svammel? Det är ok. Alla inblandade fattar om de läser, vilket jag definitivt vet att de gör.

Nu ska jag sova. Och i morgon vaknar jag, helt utan sveda av näsbränna.

Tataaaaa!
XXX

Inga kommentarer: