"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 2 februari 2013

Lördag i min smak...

Haft en urmysig kväll med Bästa Sällskapet!
Gott vin, lammkotletter, kokta rödbetor med feta och rostade pinjenötter, sallad med getost...  OCH; Chokladfondant med vaniljglass... Love on a plate!
Så skönt att bara umgås och snacka, kolla lite på Mello, babbla lite mer....

Nu är jag sådär lagom slut i luvan och kommer sova så gott, så gott.
Detta tempot är oerhört behagligt, tror jag kör det i tre dagar till... Jag njuter ohämmat. Även om jag nu efter 9 fridagar så smått börjar sakna doften av flygbränsle...

Och det där med Mello, jag fattar inte riktigt hypen...?
Har spektaklet inte bara överlevt sig själv?
Välj en bra låt, och skicka den till ESC. Och spara en massa lincenspengar som kan skickas till bättre behövande....

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: