"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 12 februari 2013

Helt slut...

Vi har kört ett galet tempo sedan i onsdags, och nu börjar jag krokna...
Har lite problem med sömnen, och efter att ha sovit 4-5 timmar per natt, däckade jag totalt när vi kom från stranden idag.

Skulle bara ta en liiiten lur, och vaknade fem timmar senare... Så skönt!
Så nu har jag precis fått i mig en clubsandwich på roomservice, och slötittar på tv. Även om jag har en underbar besättning, är det skönt att vara lite för mig själv.

Vi var på Surin, Pla Beachclub idag. En favorit... Och god mat till lunch...
Nu ska jag kolla över min jäkligt röriga resväska. Det bär ju hemåt i morgoneftermiddag.
Med andra ord, dags att skaka sanden ut håret och hänga bikinin på tork!

Tataa!
XXX












4 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Åååååh vad gott och skönt det ser ut...!
Njut innan du landar i snön igen.
*kram*

Anna sa...

Vilka härliga bilder!!
Va sugen jag blev på melondrinken, ser supergod ut, slurp! :)

Susjos sa...

Fantastiska bilder! Njut av de timmar du har kvar :)

Fru Venus sa...

Gud vilka havsbilder....