"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 31 januari 2013

Träning träning trääääning...

Så fick jag spänt musklerna! Lovely!
Tryckte i mig en massa god mat resterna från igår, svingott! när jag kom hem, och nu sitter jag här och skulle kunna somna vilken minut som helst. Shit vad slut jag är... Men min tidigare "pt" sa till mig att det är bra att sova efter styrketräning, såj ag kanske tar henne på orden och unnar mig en lite lur...

På väg från gymmet träffade jag en gammal träningskompis!
Alltså, vi snackar högstadiet... Vi tränade friidrott tillsammans, det var en himla rolig tid. Nu visade det sig att hon är instruktör på friskis, Skivstång 75, men det vette fasen om jag kvalificerar mig till ett sånt pass... Hon har det på torsdagarna klockan 12 på dagen, så det får bli efter jag kommer hem ifrån mitt kommande Thailandsstopp. För givetvis måste jag prova... Annars kan man ju inte veta, eller hur?!

Ikväll ska jag gå på Jonnas pass. Men utan Jonna - Hon är fortfarande på semester i Thailand och simmar med turkosa fiskar. Gud, vad jag saknar henne! Men hennes pass ska jag i alla fall gå på, och klämmer in dagens andra och januari månads sjuttonde träningspass. Oerhört nöjd med det resultatet, I must say.

Men nu - luuuuuuur på soffan!
Tataa!
XXX

Inga kommentarer: