"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 25 januari 2013

Ledighet - denna underbara ledighet!

Vad fan, jag är den segaste människan på jorden just nu...
Går och glor på allt jag borde göra... Nåja. Ett ryck på en timme borde fixa biffen. Bara tanken på att jag nu är ledig fram till den den 6:e gör att jag totalt slappnar av och går här med ett fånigt leende på läpparna.
Idag är det ingen träning, och jag äter det jag har lust med - detsamma gäller i morgon. Skönt att släppa kanoterna lite ibland...

Och vilket galet bra beslut av mig att köpa maten färdig till i morgon! Har absolut ingen stress över det, och lite framplockning av saker och ting är ju som en mild sommarbris i jämförelse med vad jag brukar stå med när 17 pers ska samlas... Lovely!

Fick förresten ett underbart armband i går av bästa A. Ni vet hon med köket i Köpenhamn... Jag är så himla glad för det!

Och som inte det var nog, fick jag häromdagen en fin flaska vin av en kollega som jag absolut inte hade väntat mig att bli uppvaktad av.
Vilka snälla människor jag har omkring mig, jag blir helt rörd!




Nu ska jag bara äta en småkaka till Åh, vad jag ääääälskar bodkakor!!, sen lovar jag sätta fart!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så himla snyggt armband.

Malla sa...

mkt snyggt armband!
jag skulle nog också slappa som en galning om jag var ledig till 6e :)