"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 21 januari 2013

Jag måste lära mig...

...att det funkar att gå och träna!
Man blir på bättre humör, får energi, träffar glada människor - ja, allt blir bättre med träning.

Besökte ett nytt pass idag. Skitkul!
Jag betar mig ju igenom Friskis & Svettis program här i Malmö. Och jag är ganska kritisk, för jag är ju bortskämd med Bästa Jonna som instruktör. Och det är inte alla pass jag provat som varit bra. Men idag var det kanon! Så måndagar blir fasta jympadagar - liksom söndagar och torsdagar redan är.
I morgon ska jag träna Bosu för första gången...

Nu har jag fått i mig god mat, och det tidigare godissuget är borta. Ännu en finfin effekt av träningen...

Nu ska jag kolla Guldbaggegalan.
I morgon är det möte i Köpenhamn.

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Malla sa...

ja visst tusan funkar det! :D