"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 23 januari 2013

Har vi glidit ifrån varandra...?

Asså, har vi problem, eller?
Varför vill ni inte kommentera på mina inlägg..?
Håller vi på att göra slut?
Är det för att jag skriver för mycket om träning och för lite om allt annat..?

Jag känner ju att bloggen är ganska tråkig just nu, så jag förstår er...
Ni kan väl tipsa om ni vill ha något särskilt här i bloggen?

Idag var jag assugen på kött, så efter jag fixat det som skulle fixas idag, svängde jag ihop en "gryta" på strimlat oxkött (entrecote), rödlök, vitlök, krossade körsbärstomater, persilja, chili, svartpeppar.
Till detta blev det ruccola, ärtor, majs, morrötter, paprika och harry kuverts.
Sunt och jäkligt gott!


Nu ska jag snart hoppa i säng. Klockan ringer 03:30. Japp, du läste rätt. Halv fyra!!
Det borde fantamig vara förbjudet enligt lag att gå upp så tidigt..

Tataa!
XXX

9 kommentarer:

Malla sa...

nej jag tycker inte du ska ändra på nått du skriver!
jag orkar inte läsa bloggar varje dag men då jag läser då kommenterar jag!

kram på dig

äppelblomman sa...

Jag har knappt hunnit läsa mina favvo bloggar och knappt hunnit med min egen;-) Men jag försöker kommentera när jag sitter vid datorn för från mobilen är det helt knäppt:-( Men jag vet, så är det på min bloogg med... Med nästan 1000 unika besökare om dag och kanske 2-5 kommentarer:-(
Fortsätt skriva som du gör, älskar´t!
Puss och kram K
Och du, Lycka till att gå upp imorgon bitti.. Går upp VARJE dag innan klockan 5!;-)
Sov sött

Gafflan sa...

Inte ändra på något alls! Du ska skriva som du gör för det är DU!
Jag är dålig på att kommentera men jag läser desto mer. Jag ska skärpa mig. :)
Kram

Nina sa...

Jag håller med de andra, fortsätt skriva som du gör, om träning och mat och allt annat! Jag tänker inte göra slut iallafall! =) kram fina du och ja, sov gott och lycka till med att gå upp sådär mitt i natten! 03:30... verkar inte sunt! =) kram

Helena sa...

Jag läser, är dock dålig på att alltid kommentera:(
Men för guds skull ändra inget!!!
Kram på dig!

Villa Frejas bokblogg sa...

Du är så rätt, det borde vara förbjudet.

Maria sa...

Jag vill inte göra slut i alla fall men erkänner mig skyldig som dålig kommentator. Ska skärpa mig!

Fru Venus sa...

Mina kommentarer har minskat med 80% under de veckor jag själv inte hunnit med andras bloggar, det brukar bli så. Även du har lyst med din frånvaro hos mig ;-) Skriv som du brukar, jag läser ikapp när jag hinner :-) Fredagskram!

Helena m. 4 sa...

Jag jobbar - inte lika mycket som du, men måndag-lördag mellan kl. 05:40 och 20:00 är det liksom fullständigt bortkopplat här varannan vecka...
Hinner inte med nåt annat, varken mentalt eller fysiskt, men nej då Madde, vi gör inte slut!
;-)