"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 31 januari 2013

Damn, I´m good...

Sådär, ja!
En himla bra dag det blev, alltså!
2 träningspass, jag har gjort fint här hemma, haft samtal med banken om mitt pensionsspar... Och så har jag ätit världens godaste middag. Fy fan vad jag är bra på att laga mat...
Sesampannerad lax, grönsallad med vit citronbalsamvinäger, ugnsrostad paprika, varm sallad med chaminjoner, vitlök, chili, coctailtomater och broccoli, och en spicy guaccamole på toppen.
Sjukt gott!
Och vi kan väl vara eniga om att jag får i mig de grönsaker jag behöver...


Nu ska jag röja i köket, sen är det skön kväller.
I morgon väntar fin-lunch!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Home2tiny sa...

Håller med det där såg sjukt gott ut. Kramisar Tina

Nina sa...

Ser galet gott ut, tänk ändå om jag hade bott i närheten... jag hade tiggt till mig mat var och varannan dag! =) kram!