"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 9 januari 2013

Bruno...

Och tiden bara flyyyyger iväg!
Halva dagen har ju redan gått. Damn...

Ska färga mina grå, sen ge mig upp i stan och fixa en himla massa innan jag ska möta bästa A för en trevlig kväll. Åh, vad det blir najs att sitta och babbla, äta god mat och få ett gott glas rött. Mmmm...

Var lite sugen på att ta en pw på en timme, men nu hinner jag fasen inte. Men kompenserar med att gå upp till stan, en prommis på ca 3-4 km. Alltid något...
Så kan jag lyssna på min favvis Bruno Mars i lurarna. Världsbäst!

Här får ni ett smakprov;



Jag älskar verkligen ballader som går i moll... *Suckar lyckligt*...

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Nina sa...

låter som en härlig dag, när tiden flyger iväg brukar det ju vara det! Hoppas kvällen blir fabulös! kram kram!