"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 6 december 2012

Skakat rumpa...

Alltså.
Jag älskar människor som får mig att vidga mina vyer.
Idag drog Jonna med mig på Jympa Afro. Skitkul att prova något nytt! Det ger kanske inte så mycket fysiskt när man inte riktigt kan rörelserna, men jag kan tänka mig att det är najs när man kan det.
Vi gjorde "vinden", "regnbågen" och skakade rumpa och allt möjligt.
Jag känner mig inte riktigt genomtränad, men likväl sjukt nöjd med att ha provat något nytt!

Sitter och smälter godaste efterrätten ever.
Blev de där "muffinsen" som jag gjorde häromdagen till middag, så det fanns plats för lite dekadens. Skivad banan, tinade blåbär och granatäpplekärnor med en rejäl sked hallonkesella. Såå gott! Och sunt...

Nu ska jag packa ihop min partyoutfit jag ska ha på mig i morgon.
Jag har standby i morgonbitti, och ska jag ut och flyga får jag ta grejerna med mig och gå till festen när jag landat. Om jag orkar... Fan, jag vill verkligen gå på party - och inte flyga!
Nåja. Den som lever får se...

Och ja. Jag är fortfarande lite hög i hatten av resultatet på vågen i morse... Sextioettkommanånting.
Häpp!

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Ha en trevlig helg!

Cina sa...

Åh! Jag har dansat afro för länge sen. Det var jätteroligt tyckte jag. Hoppas partyt blir lyckat och att du får en trevlig helg!