"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

lördag 8 december 2012

Restituering...

Kunde inte sova mer än ett par timmar, typiskt!
Ligger i sängen, kollar Nyhetsmorgon och dricker grönt the. Min stackars kropp behöver återhämtning... Är egentligen inte så bakis - min plan funkade finfint, att bara dricka öl, och inte så många.. Men jag är trött som fasen... Shit vad kul jag hade igår!

Ska ladda om inför ett nytt kalas idag. Fina lilla Millie, min guddotter, ska firas på sin första födelsedag. Och känner jag hennes mamma rätt så vankas det hembakt i långa banor...
Men först måste jag nog försöka sova lite till....
Det är hårt att vara festprinsessa.

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det blev lite festprinsessan på ärten i morse då ;-)

kattiiiiss sa...

Hoppas att kalaset blev trevligt :-)