"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 3 december 2012

Jag kan!

Efter galet många timmars sömn är jag äntligen utvilad! Och assugen på att julpynta. Ska upp på vinden och hämta ner allt och gå lös...

Så har jag bevisat för mig själv att jag faktiskt har karaktär: Jag gick ner i vikt på min Thailandsslinga! Inte en enda godisbit, varken på flyget eller på plats. Inte en kaka eller ens en kall öl eller ett glas vin! För övrigt har jag frossat i underbart god thaimat och färsk frukt i mängder.
Nej, det var inte särskilt kul att sitta med en mineralvatten när de andra drack Chang eller gott vin, men absolut nödvändigt. Och jag mår skitbra! Och ikväll väntar Jonna med underbar träning! Wohoo!

Nä, dags att sätta fart!
Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Malla sa...

duktigt! :)

Maria sa...

Vad duktig du är!
Jag måste säga att jag är förvånad över hur lätt det har varit att sluta med mitt kopiösa godisintag!! Jag trodde att jag skulle klättra på väggarna och ha lite abstinens men det går hur bra som helst. Nu längtar jag bara tills jag kan börja träna oxå!
Kram