"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 11 december 2012

Jag är en sån mes.

Jag har fått några irriterande förkylningsblåsor i tandköttet. Och det gör ont.
Jag känner mig till och med lite hängig på grund av dem.
I know! Jag är en mes när det kommer till smärta. Och det gör ännu mer ont i mig när jag tänker på Melkers aftablåsor som han dragits med hela sin uppväxt. I synnerhet när han varit en smula stressad, vid resor och liknande, har han fått gigantiska blåsor som utvecklats till stora köttsår i munnen på honom. Åh, vad han har kämpat när han skulle äta...
Men som tur är har de avtagit nu när han är tonåring.

Kanske är mina stackars små blåsor en anledning till att jag verkligen inte har lust att träna..?
Shit, vad jag brottas med mig själv just nu. Jag måste träna - har ju inte kommit iväg sedan i torsdags. Men jag känner absolut inte för det.
Jag vill bara gå här hemma i värmen och mysa...

Fan att man ska vara en sån latmask av naturen! Men jag ska träna. Tror jag...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Anna sa...

Man har så mycket omkring sig nu kring jul så träningen hinner man inte me :)
Ta de efter jul istället, tänk på blåsorna!
Kram

kattiiiiss sa...

Träningen springer inte ifrån dig :-) Ut och skotta snö, det är en form av träning det också!

Hoppas blåsorna snart är borta.