"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

tisdag 4 december 2012

Hemmaträning funkar!

Sådär, ja!

Då har jag kört Rövpasset tre gånger, 20 reps på varje övning, situps och ett grymt armpass där jag bytte ut 3 kg-hantlarna mot 10-kilos... Nu skakar jag i armarna - härligt!! Och jag tog tiden när jag gjorde plankan. Har aldrig gjort det innan, och tänkte att jag nog klarar typ 30-45 sekunder. Jag klarade en minut! Där blev jag min själ överraskad...
Det funkar faktiskt skitbra att träna hemma. Ska ta mig en rejäl funderare på om jag ska behålla mitt träningskort på Sportlife eller ej... Har inte varit där på flera veckor, ju...

Fick gjort en massa måsten uppe i stan idag. Skönt! Så behöver jag inte åka upp dit mer denna veckan. Lilla guddottern fyller ett år i morgon, och på lördag är det kalas. Så en liten present till henne är inhandlad. Foten till hennes födelsedagsflagga som hon fick av mig i dopgåva har jag också äntligen hämtat från gravören. På tiden, va... Nu kan vi hissa flaggan för lilla Millie på lördag! Gosfian...

Nu ska jag har mig en kopp the och fundera på om jag ska städa en smula, eller skita i det... Stora beslut, stora beslut...

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Anna sa...

Njut av kvällen i stället, du har ju tränat :)

Malla sa...

hemmaträning är megabra då man inte kan/vill åka till gymmet :)

Susanne sa...

Kul att hemmaträningen funkar. Jag måste iväg annars händer det ingenting ;)