"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

torsdag 27 december 2012

Fynd!!

Så bar det iväg till Emporia.
När jag står vi parkeringsbommen, kör en kines på mig bakifrån! Shit, vad snopen jag blev. Det blev en repa på min kofångare, men han fattade nada av vad jag sa, så jag gav upp till slut. Sa: -"Never mind." Då gav han tummen upp...
Jag tror dock att repan kan poleras bort..

Melker fick sig lite snyggt från Hollister, sen åt vi god lunch på favvisstället, Vapiano.




Sen fyndade jag! - På ICA Maxi!
Köpte utonhus julgransbelysning för halva priset, likaså glöggmuggar och tallrikar. Snälla, påminn mig nästa år... Då har jag säkert glömt allt om det här...

Nu ska jag ta och dra en varm filt över min något febriga kropp. Fan...

Tataa!
XXX

2 kommentarer:

Nina sa...

men åh, det skulle jag behöva kommit ihåg att jag gjorde förra året... köpte julgransbelysning... köpte en ny i år, så jag inte skulle stå där med en som inte fungerade. Nu hade vi två istället, blev väldigt fint, många lampor små som man brukar säga! Krya på dig! kram

Fru Venus sa...

Jag påminner dig, är bra på just det ;-)