"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

söndag 2 december 2012

Försöker någon säga mig något...?

Tidigt, riktigt tidigt flyg från Göteborg till köpenhamn. Men vi kunde inte landa pga hala banor, så vi flög till Århus istället. Sen lyckades det att landa i Köpenhamn. Efter tre timmar...

Hämtar min översnöade bil på parkeringen och förfryser mina fingrar, armar och ben när jag sopar och skrapar så is och snö yr.

Så är Öresundsbrojävelen stängd. På grund av att någon fubbik har kört in i en bom. Den har varit stängd i sex timmar. Och de flyttar fram öppnandet med en kvart hela tiden. Jag vill bara hem och sova!!!! Det är kallt och jävligt, jag har ingen mat och det är förbannat synd om mig.

Och ett filmteam stod utanför min bil och filmade. Och jag har knappt kammat mig...

Tataa!
XXX




2 kommentarer:

Susanne sa...

Hoppas att dagen blev bättre,
Kramen

Fru Venus sa...

Hoppas du är hemma i värmen nu och har fått mat i magen :-)