"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

fredag 28 december 2012

Det närmar sig visst...

Oj oj oj....
Fått inte mindre än två presentkort på tårtor idag! Och i den ena ingår det minsann en tårtspade också!
Det var inte illa... Generöst!
Nu är det ju dryga två veckor dit, men jag blev så glad, så glad!




Jag har absolut inga förväntningar om min kommande fyrtioårsdag, jag har själv valt att jobba. Och la famiglia kommer förhoppningsvis på tårtkalas i slutet av januari. Men för övrigt är det inte planlagt att fira. Jag vet att vi kommer tjoa till det en smula i Mexico den 13:e, men inte mer än så.
Nu har vi i alla fall tårtorna på plats! :D

För övrigt är det förkylt här, men inget halsont. Jag kurerar mig så gott det går. Min duktige påg har slängt ut granjäveln idag. Lite synd egentligen, med tanke på att det var en som inte barrade, men jag kunde bara inte överskåda tanken på att komma hem från min slinga i början på nästa år, och se alla kulor hänga på trekvart i en trött gran med avbarrade grenar.... Nu är den väck! Tack vare Melker.

Nu är det dags att fylla på thekoppen...
Tataa!
XXX

Inga kommentarer: