"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

onsdag 12 december 2012

Fina Emporia...

Efter god och mysig frukost åkte jag och mitt trevliga sällskap till Emporia. Maj gadd, vad jag gillar det stället! Där finns allt! Och en av favoritaffärerna heter Hollister. Förmodligen en butik avsedd för unga människor, men jag har inte helt fattat hur gammal jag är, och gick lös på inte mindre än två par joggingbrallor. Behöver överdragsbyxor till och från gymmet. Och absolut här hemma att mysa i!
Jag älskar de skarpa färgerna! Och de var på rea... 189 pickadoller styck. Fynd!


Sen var vi på Sephoria, lite nya makeupgrejer blev det där. Lovely!
Nu är det dags att bruka lite allvar - vad sägs om en god kopp kaffe? Hehehe...

Tataa!
XXX

Inga kommentarer: