"Livet är härligt att leva, bara man har tillräckligt svag
karaktär att njuta av det." - Sokrates

måndag 5 november 2012

Terve!

Och så stod jag där i mina gympakläder, klar att åka till Ön och ge järnet!
Så ringer de från Köpenhamn och saknar en flygvärdinna, och frågar om jag kan tänka mig......
Jodå.
Nu är jag i Helsingfors. Ligger i mitt fina hotellrum, och kommer hem igen vid 10-tiden i morgon bitti. Och jag har ätit både choklad och chips....

Ni märker att det finns ingen mesig jäkla medelväg, va?
Antingen tränar jag satan, och äter svinsunt. Eller så är det Lazy jobbande flygvärdinnan Suzy som lider av den varianten av bullimi där man skiter i att spy....

Nåja...
I morgon är en ny dag.
Och då går vi starkt ut med en fabulös Hilton-frukost....

Tataa!
XXX

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så sunt som du annars lever då kan det inte skada nämnvärt med sånna svullar dagar. Om det dessutom är de små påsarna som brukar finnas på hotellrummen är det inte ens värt att tänka på...
Kram!